سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهر من هریس
قالب وبلاگ

در عین حال جمعی از اهالی روستاهای زلزله‌زده شهرستان هریس که محل اقامتشان در زلزله روز گذشته تخریب شده است، نسبت به توزیع نشدن چادر و مواد غذایی در این روستاها انتقاد کردند.

 

به گزارش ایسنا،یکی از اهالی روستای شهرک پایین با انتقاد از نحوه ارائه خدمات و امداد به روستاهای شهرستان هریس گفت: با اینکه بیشترین تلفات در زلزله روز گذشته مربوط به روستاهای شهرستان هریس است اما متاسفانه از روز گذشته تاکنون هنوز مواد غذایی و چادر برای اسکان دریافت نکرده‌ایم.

 

همچنین تعدادی از اهالی روستاهای مقصودلو، نمرور، ینگجه، مینق و ... نیز نسبت به کمبود مواد غذایی از جمله نان و همچنین چادر انتقاد کردند و با توجه به اینکه در ساعات اخیر وزش باد شدید در این منطقه آغاز شده ، بر لزوم تسریع در روند توزیع تجهیزات و اقلام ضروری میان تمامی حادثه دیدگان تاکید کردند.

 

به گزارش ایسنا، مرادی، فرماندار شهرستان هریس نیز در این خصوص به ایسنا گفت: ما براساس شدت خسارات وارد شده روستاهایی که بیشترین خسارات را دیده و تلفات جانی داشته‌اند در اولویت قرار دادیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در روستاهای مذکور نیز با توجه به اینکه تخریب‌ ساختمان‌ها مسکونی را داریم تلاش می‌کنیم تا در اسرع وقت چادر و مواد غذایی در اختیارشان قرار دهیم.

 

مرادی با بیان اینکه بیشترین نیاز ما به مواد غذایی و چادر برای اسکان دادن زلزله‌زدگان در روستاهاست خواستار ارسال کمکهای مردمی در این زمینه شد.


[ یکشنبه 91/5/22 ] [ 7:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 152730