سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهر من هریس
قالب وبلاگ

خبرگزاری آریا - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با اشاره به سه سفر هیئت دولت به آذربایجان شرقی، اعلام کرد: هیچ مصوبه‌ استانی در حوزه انتخابیه‌اش اجرایی نشده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت ،"غلامحسین مسعودی ریحان"سفرهای استانی هیئت دولت را برای حوزه انتخابیه خود بدون منفعت توصیف کرد و گفت: شهر ما در سفرهای استانی هیئت دولت کمتر مورد توجه واقع شده است.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از جمله مصوبات دولت برای هریس احداث سدی در نزدیکی این شهرستان و احداث نیروگاه هزار مگاباتی برق بوده که به گفته مسئولان دولتی این دو طرح در حال مطالعه است.
وی اضافه کرد: از مصوبات مهم در شهرستان اهر احداث استادیوم ورزشی 5 هزار نفری و آزادراه اهر- باکو- تبریز بوده که این دو پروژه هم به فراموشی سپرده شده است.
نایب رئیس دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: مصوبات در حوزه انتخابیه ما در کمیسیون ماده 32 دولت هم بررسی نشده است.
وی با اعلام اینکه در یکی از سه سفری که رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی آمد، در حوزه انتخابیه‌اش حضور پیدا کرده؛ این سفرها را بدون حتی یک مصوبه مفید برای حوزه انتخابیه خود ارزیابی کرد.

کد خبر: 20110411170812142


[ یکشنبه 90/1/28 ] [ 1:58 صبح ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 152643