سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهر من هریس
قالب وبلاگ

 

مهندس محسن مهرعلیزاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی و کاندیدای نهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری در پی عدم احرازصلاحیت خود از سوی شورای نگهبان برای کاندیداتوری ریاست جمهوری با صدور پیامی اعتراض خود را نسبت به چنین تصمیمی اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی ستاد انتخاباتی مهندس محسن مهرعلیزاده کاندیدای ریاست جمهوری متن پیام وی به این شرح است:
بسمـــه تعالــی
یاران و همراهان عزیز و گرامی در ستادهای انتخاباتی استانها و واحدهای تابعه
با سلامی آکنده از عشق و محبت
همانطوری که مطلع شدید شورای نگهبان احراز اینجانب را برای کاندیداتوری نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مورد تأیید قرار نداد . از آنجایی که اینجانب نظر شورای نگهبان را در این خصوص فاقد وجاهت قانونی و مغایر با اصول مسلم و مصرح قانون اساسی میدانم با ارسال اعتراض کتبی به شورای مذکور خواستار اعاده این حق قانونی گردیده ام و قضاوت واقعی را بر عهده مردم خواهم گذاشت.
همچنان که آگاهید ورود اینجانب در این عرصه با درک صحیح از شرایط کشور عزیزمان ایران در این مقطع حساس بوده است تا بلکه بتوانم صادقانه خدمتگزار ملت شریف باشم . پر واضح است که عرصه خدمتگذاری منحصر به جایگاه ریاست جمهوری نیست و از آنجائیکه در کارنامه عملکرد اینجانب در گذشته و حال منعکس است در خدمتگذاری مردم لحظه ای تردید به خود راه نخواهم داد .
انتظار دارم شما دوستان و همراهان عزیز تا حصول نتیجه قطعی همچنان با قوت بیشتر به فعالیتهای خود ادامه دهید . همچنین شایسته است هواداران و حامیان بزرگوار را به متانت و آرامش دعوت نمایید ، صمیمانه دست یکایک شما عزیزان را از دور می فشارم .
پیروز و سرافراز باشید
محسن مهرعلیزاده


[ سه شنبه 84/3/3 ] [ 12:49 صبح ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 152715