سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهر من هریس
قالب وبلاگ

اتاق فرمان بار دیگر دوربین را روی مجری مستقر در استودیو می برد ، مجری باز هم از هنرنمایی شبکه خبر می گوید و نوید آن را می دهد تا در برنامه ی "دو نیم ساعت" این شبکه، به شکل جدی تر این ماجرا را به بحث و تبادل نظر بگذارند و این نکته را نیز متذکر می شود که باید این "حادثه بزرگ از جمیع جوانب بررسی شود" و .... این داستان همچنان ادامه دارد!

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/5/26 ] [ 10:0 صبح ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]
از دو حال خارج نیست: یا رای مخالف آنان مستند بوده و وزارت آقایان را به مصلحت نمی دانسته اند که در این صورت سکوت آنان موجه نیست. یا در مخالفت استناد محکمی نداشته اند که باز در این صورت نیز رأی مخالف آنان محل مناقشه است

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/5/24 ] [ 11:0 صبح ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]

اصلاح طلبانی که انتخابات مجلس نهم را تحریم کردند باید پاسخگو باشند.
باید پاسخ دهند که از آن تحریم چه چیزی نصیبشان شد؟ اهدافشان از تحریم چه بود و به چند تا از این اهداف رسیدند؟
این مجلس فشل که تا دیروز هیچ اقدام موثری دربرابر بی قانونی ها و بی تدبیری های دولت دهم انجام ندادند و نیز امروز بزرگترین مانع در برابر شعارها و برنامه های آقای روحانی هستند، تنها و تنها نتیجه ی سیاست های غلط اصلاح طلبان در آن زمان بود.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/5/24 ] [ 1:0 صبح ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]

تیم تراکتورسازی تبریز که چند هفته ایی هست موتورش روشن شده است اینبار برای دومین بار زمین فولادشهر را برای اصفهانی ها شخم زد تا در مصاف فوتبالی این دو دیار هم اصفهان باز حرفی برای گفتن در مقابل فوتبال آذربایجان نداشته باشد.

این بازی با نتیجه یک بر صفر از روی نقطه ی پنالتی توسط علی کریمی به اتمام رسید هرچند که چندین بار بازیکنان تراکتور در موقعیت تک به تک ، فرصت گشودن دروازه سپاهان را داشتند ، ولی نباید از بازی خوب و پرسرعت تیم زرد پوش اصفهان هم چشم پوشی کرد که توانست نمایش خوبی را در مقابل تیم تراکتور داشته باشد.

تراکتور با این نتیجه خود را به رده ی سوم جدول رده بندی لیگ برتر در هفته ی چهارم رسانید.


[ یکشنبه 92/5/20 ] [ 11:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]

39-111.jpg

نماینده مجلس خبرگان با بیان این‌که "اعتدال قابل مصادره نیست" اظهار کرد: زمانی که مفهوم اعتدال تدوین شود، مشخص خواهد شد، کسانی که قصد مصادره این گفتمان را دارند افراد تندرو و دروغگو هستند.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/5/19 ] [ 7:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]

67-45.jpg

محمد بقایی ماکان با انتقاد از عملکرد فرهنگستان زبان و ادب فارسی در واژه‌گزینی، می‌گوید، این نهاد پیش از واژه‌گزینی، به خانه‌تکانی نیاز دارد تا روح و فرهنگ ایرانی بر آن غالب شود.

این نویسنده و پژوهشگر در گفت‌وگو با خبرنگار ادبیات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی ضرورت واژه‌گزینی به جای واژه‌های بیگانه‌ای که وارد زبان فارسی می‌شوند، گفت: تقریبا در تمامی کشورها، نهادی برای تصفیه‌ی زبان ملی وجود دارد.

او ادامه داد: در ایران نیز از نزدیک به یک قرن پیش، این تشکیلات به وجود آمده و در چند دوره‌ی متفاوتی که داشته، گاهی خوب عمل کرده است، گاهی متوسط و گاهی هم بد، که گویا توالی این صفت‌ها هم از لحاظ زمانی به همین ترتیب بوده است. با توجه به نقدهایی که در خصوص این جریان می‌شود،‌ می‌توان نتیجه گرفت که ضرورت وجود آن هم مورد تأیید اهل نظر است. هر پدیده‌ای که مورد نقد قرار می‌گیرد، وجودش ضرورت دارد.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/5/19 ] [ 7:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]


[ دوشنبه 92/5/7 ] [ 9:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 38
کل بازدیدها: 152235