سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهر من هریس
قالب وبلاگ

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی هفتمین رییس جمهور ایران لقب گرفت.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب»؛ براساس آخرین نتیجه شمارش آراء، دکتر حسن روحانی رییس جمهور ایران شد.

بنابراین گزارش، روجانی موفق شد با کسب بیش از 18 میلیون، اکثریت مطلق آراء را کسب کرده و رییس جمهور ایران شود.


[ شنبه 92/3/25 ] [ 9:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]

اینجانب با سپاس فراوان از برادر عزیزم جناب آقای دکتر عارف که بحمدالله موقعیت معنوی بالایی را نصیب خود کرده است و پیروز عرصه اخلاق و ادب و خیرخواهی و اصلاح طلبی است؛ به حکم وظیفه سنگینی که نسبت به کشور و سرنوشت ملت شریف دارم رأی خود را به برادر گرامی جناب آقای دکتر روحانی خواهم داد

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 9:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]

در پی کناره گیری محمدرضا عارف از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلین حسن روحانی خطاب به عارف نامه نوشت.

 

 


 

به گزارش انتخاب، متن این نامه به شرح زیر است:
برادر بزرگوار
جناب آقای دکتر محمدرضا عارف

 

آن زمان که گام در راه دشوار خدمت به این ملت بزرگ نهادید، ندایی سر دادید که مردم این مرز و بوم را به وجد آورد و شوری آفریدید که سرتاسر ایران را درنوردید؛ حضورتان سخت گرامی بود. چراکه ترجمان این شور و شعف و آن وجد پدید آمده در اندیشه مردم، برای ما که ردای رقابت دربر نکرده بودیم، انسجام ملی و یکپارچگی مردمی و حصول پیروزی در انتخابات 24 خرداد بود.
اکنون که امید مردم در حرکتی یکپارچه می‌رود تا حماسه‌ای نوین را نوید دهد، فروتنانه از جنابعالی و این گام بلند، هوشمندانه و اخلاقی‌تان قدردانی نموده و با تاکید بر صمیمیت، محبت، و دوستی دیرینه‌مان مجددا، سپاس‌ام را تقدیمتان می‌نمایم.
از خداوند متعال سربلندی جنابعالی، تداوم همکاری و همراهی، و استمرار تعامل گفتمان اصلاحات و اعتدال را خواهانم.

 

حسن روحانی

[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 9:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بیانیه ای در خصوص تحولات اخیر صادر نموده که در آن آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ملت بزرگ ایران

اکنون در آستانة تحولی دیگر قرار گرفته‌ایم تا با عنایات پروردگار متعال و در راستای فرمایش حضرت امام(ره) که (میزان رای ملت است)، حماسه‌ای نوین خلق کرده و دوشادوش هم در تداوم حضور پرشور سال 1368 و برآوردن دولت سازندگی و خرداد 1376 و استقرار دولت اصلاحات، بار دیگر در خرداد 1392 گفتمان اعتدال و اخلاق و دولت تدبیر و امید را در افکنیم.

چراکه برادر بزرگوار جناب آقای دکتر عارف و من، هر دو به عشق اسلام و ایران و آرزوی خدمت به شما ملت عزیز به صحنه آمده‌ایم؛ و اینک که ایشان صمیمانه ردای خویش در قامت اصلاحات را بر دوش گفتمان توامان اصلاحات و اعتدال نهاده است، سوگند می‌خورم که پاسدار راستین قانون اساسی و اندیشه‌ها و دغدغه‌های گفتمانی همة ملت ایران باشم؛ تا با تشکیل دولت تدبیر و امید، دوشادوش یکدیگر و دست در دست بزرگان این مرز و بوم، مراجع عظام دینی، نخبگان و اندیشه‌ورزان، و اشراف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر بزرگوار انقلاب، صفحه‌ای نو در سربلندی ایران گشوده و با شما ملت بزرگ از گردنه‌های خطرناک در راه عبور نماییم.

ملت عزیز ایران

گفتمان اعتدال و اخلاق، گفتمان فراگیر سازندگی، اصلاحات و اصولگرایی است؛ گفتمان حکمرانی خوب و حاکمیت راستگویی و درستکاری است؛ گفتمان منافع و امنیت ملی، حقوق شهروندی، آزادی و آبادانی، امنیت و آرامش، انسجام و وحدت ملی، ‌ثبات و پایداری است. گفتمان اخلاق و میانه‌روی، دوری از افراط و تفریط، و اولویت ایران و ایرانی است. آنچه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی آن را اعتدال اسلامی و تداوم فرهنگ اصیل اهل‌بیت و حکومت راستین ایشان خوانده است، و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی دوری از افراط‌‌گرایی و گریز از تندروی نامیده است.

ایرانیان عزیز

آفرینش این حماسه می‌طلبد که دست در دست هم و با آرامش خاطر، در روز جمعه، بر سر صندوق‌های رای حاضر شده و میهن خویش را کنیم آباد. من پیشاپیش این حضور را به شما عزیزان تبریک گفته و از همه طرفداران اعتدال و میانه‌روی فروتنانه درخواست می‌کنم که خود را برای این تحول بزرگ آماده نمایند.

حسن روحانی

[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 7:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]

این خبر خبرگزاری ها را خوب بخونید و بخاطر بسپارید:

دکتر غلامعلی حدادعادل کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و عضو ائتلاف پیشرفت چهارشنبه شب ( 25/02/92 ) طی سخنانی در جمع مردم شهرستان هریس استان آذربایجان شرقی با اشاره به زلزله چند ماه پیش هریس گفت: این را وظیفه خودم میدانستم که به شهر شما بیایم و با خانواده های داغ دار زلزله اخیر همدردی کنم و امیدوارم اقداماتی که دولت کرده و پیگیری های انجام شده تمام بازسازی ها به اتمام برسد و این منطقه به شکل بهتری ساخته شود.

خبر جالبیه ! نه ! آقای حدادعادل نماینده تهران بعد از یکسال از وقوع زلزله و اعلام پایان بازسازی !؟ از طرف رییس جمهور در آستانه انتخابات یک دفعه یادش می افته که در هریس زلزله اومده خیلی جالبه ! آقای حداد شما در زمستان گذشته که زلزله زده ها زیر سرمای کشنده آذربایجان بدون سرپناه بودند کجا تشریف داشتید ؟ مگر در زمستان هنوز زلزله نیومده بود؟ زمانی که بدلیل بی کفایتی مسئولین در ایجاد و احداث سرپناه موقت در زمستان تعدادی از هموطنان بدلایل مختلف از جمله آتش سوزی چادرها جان خود را از دست دادند ، کجا بودید ؟ حالا زلزله یادتان افتاده یا واقعا هدف گول زدن مردم و تبلیغات انتخابتی است ؟


[ پنج شنبه 92/3/2 ] [ 12:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 152582