سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهر من هریس
قالب وبلاگ

 

مقام معظم رهبری در پی نامه رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به دبیر شورای نگهبان مرقوم فرمودند: نسبت اعلام صلاحیت آقایان دکتر مصطفی معین و مهندس مهرعلی‌زاده تجدید نظر صورت گیرد

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) متن این نامه به این شرح است:

آیت الله جناب آقای جنتی دبیر محترم شورای نگهبان دامه برکاته

با سلام و تهنیت و تشکر از خدمات آن شورای محترم در تلاش برای احراز صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری اسلامی نهم و با رعایت موازین قانونی در این امر، از آنجا که مطلوب آن است که همه‌ی افراد کشور، از صاحبان سلایق گوناگون سیاسی فرصت و مجال حضور در آزمایش بزرگ انتخابات را بیابند، لذا به نظر می رسد نسبت اعلام صلاحیت آقایان دکتر مصطفی معین و مهندس مهرعلی‌زاده تجدید نظر صورت گیرد.

والسلام علیکم

سیدعلی خامنه‌ای

 


[ سه شنبه 84/3/3 ] [ 12:53 صبح ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]

 

مهندس محسن مهرعلیزاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی و کاندیدای نهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری در پی عدم احرازصلاحیت خود از سوی شورای نگهبان برای کاندیداتوری ریاست جمهوری با صدور پیامی اعتراض خود را نسبت به چنین تصمیمی اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی ستاد انتخاباتی مهندس محسن مهرعلیزاده کاندیدای ریاست جمهوری متن پیام وی به این شرح است:
بسمـــه تعالــی
یاران و همراهان عزیز و گرامی در ستادهای انتخاباتی استانها و واحدهای تابعه
با سلامی آکنده از عشق و محبت
همانطوری که مطلع شدید شورای نگهبان احراز اینجانب را برای کاندیداتوری نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مورد تأیید قرار نداد . از آنجایی که اینجانب نظر شورای نگهبان را در این خصوص فاقد وجاهت قانونی و مغایر با اصول مسلم و مصرح قانون اساسی میدانم با ارسال اعتراض کتبی به شورای مذکور خواستار اعاده این حق قانونی گردیده ام و قضاوت واقعی را بر عهده مردم خواهم گذاشت.
همچنان که آگاهید ورود اینجانب در این عرصه با درک صحیح از شرایط کشور عزیزمان ایران در این مقطع حساس بوده است تا بلکه بتوانم صادقانه خدمتگزار ملت شریف باشم . پر واضح است که عرصه خدمتگذاری منحصر به جایگاه ریاست جمهوری نیست و از آنجائیکه در کارنامه عملکرد اینجانب در گذشته و حال منعکس است در خدمتگذاری مردم لحظه ای تردید به خود راه نخواهم داد .
انتظار دارم شما دوستان و همراهان عزیز تا حصول نتیجه قطعی همچنان با قوت بیشتر به فعالیتهای خود ادامه دهید . همچنین شایسته است هواداران و حامیان بزرگوار را به متانت و آرامش دعوت نمایید ، صمیمانه دست یکایک شما عزیزان را از دور می فشارم .
پیروز و سرافراز باشید
محسن مهرعلیزاده


[ سه شنبه 84/3/3 ] [ 12:49 صبح ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]

 

دبیر کل جمعیت آذری زبانهای ایران حضور نیروهای دلسوز و توانمند و برنامه مدار در عرصه انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری را رمز موفقیت، نجات و سربلندی ایران واین دوره را متمایز از دیگر دوره های ریاست جمهوری دانست.
مهندس اسماعیل ابراهیمی با حضور در ستاد مهندس مهرعلیزاده در گفت و گویی افزود: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با سایر دوره های دیگر تفاوت بنیادین دارد و مردم دیگر تحت تأثیر عناوین، و افراد آزمون پس داده نخواهند بود و شرایط حاکم فعلی بر جامعه ایرانی مسئله اساسی و رفع مشکلات و موانع پیش روی مردم در تمامی عرصه ها را می طلبد و به مهندس مهرعلیزاده که از فرزندان غیور و غیرتمند خطه آذربایجان و مهد دلیران بشمار می رود افتخار می کنیم و با توجه به سوابق درخشان اجرایی و سلامت نفس کامل وی که در این میدان وارد شده می بالیم و با تمام وجود از وی و برنامه های اعلام شده وی حمایت می نمائیم.
وی اظهار داشت: مهرعلیزاده به عنوان رجائی زمان و همفکر مهندس میرحسین موسوی را به مردم ایران معرفی می کنیم.
وی افزود: در عرصه انتخابات نباید اسیر نامها شد چرا که با بلوغ فکری و رشد سیاسی بدست آمده در اقشار مختلف جامعه و شناخت دلسوزان کشور مردم نباید صرفاً رأی دهنده باشند بلکه باید یک انتخاب گر برتر باشند.
دبیر کل جمعیت آذری زبانهای ایران گفت: ما با علم به اینکه مهندس محسن مهرعلیزاده با این دیدگاه که باید با اجرای برنامه های مدون و به دور از شعارهای عوام فریبی به ساختن و بازسازی ساختار اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی ایران توجه شود و به این حضور افتخار می کند از وی حمایت و او را فردی دلسوز، غیرتمند و پیگیر در امور می دانیم .
وی گفت : رئیس جمهوری آینده باید با این ایمان و این دیدگاه که حضورش یک معذرت خواهی از جامعه ایرانی بدلیل تحمل مشکلات، صبرو بردباری در برابر مشکلات زندگی طی سالیان گذشته بوده وارد عرصه انتخابات شود چرا که امروز ایران نیازمند بیداری مجدد و کسب جایگاه رفیع جهانی و بین المللی خود درتمام عرصه هاست و دیگر شعارها و برنامه های بدون پشتوانه نمی تواند این همه مشکلات و عقب افتادگی ها را جبران کند.
ابراهیمی تصریح کرد : مهرعلیزاده قوی ترین کاندیدای اجرائی با 25 سال سابقه مدیریت موفق است و رئیس قوه مجریه همانطور که از اسمش پیداست باید فرد اجرائی قوی باشد و با توجه به اینکه وامدار هیچ گروه وحزبی نیست مطمئناً خواهد توانست کابینه ای قوی تشکیل دهد و وی دارای مدیریت چند بعدی است وی تأکید کرد : ترک زبان ایران افتخار می کنند که فردی از خطه ستارخان و باقرخان پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشته است و مردم با غیرت، متعصب و با فرهنگ ترک زبان مهرعلیزاده را تنها نخواهند گذاشت و تاریخ مشروطیت مدیون آذربایجان و انقلاب اسلامی ایران بر مبنای 29 بهمن 56 مدیون آذربایجان قلمداد می شود.
وی اظهار داشت : هماهنطور که قوی ترین مرد جهان و پهلوان پهلوانان ایران حاج حسین رضازاده گفت : « اگر آذری زبانها متحد شوند مهرعلیزاده رئیس جمهور است» دبیر کل جمعیت آذری زبانهای ایران تصریح کرد: بیش از 54 درصد جمعیت کشور را آذری زبانها تشکیل می دهند و با توجه به اینکه مردم از حزب و گروههای سیاسی خسته شده اند فکر میکنم این دوره قومیت ها، ورزشکاران و هنرمندان تأثیر بسزایی در انتخاب رئیس جمهور آینده دارند.وی اظهار داشت: آذربایجان هیچ چیزی کمتر از دیگر استانها ندارند که آنها باید رئیس جمهور داشته باشند ولی ما کماکان از عقب ماندگی های تاریخی رنج ببریم.

 


[ سه شنبه 84/3/3 ] [ 12:45 صبح ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 152594